FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet
FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet
FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet
FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet
FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet

F.C. København & HUGO BOSS til 2022

Det globale modehus HUGO BOSS fortsætter med at klæde F.C. København på i de kommende to år, da aftalen er forlænget til 2022.

FCK og HUGO BOSS har været partnere siden 2017, og samarbejdet har været til stor glæde for begge parter.

”Da F.C. København i 2017 indgik aftalen med HUGO BOSS, var det et internationalt fashionbrand, som klubben havde søgt efter i en længere periode," fortæller Katja Moesgaard COO i F.C. København.

"At vi nu kan forlænge aftalen igen, er et godt bevis på, hvordan vi har udviklet partnerskabet og vores klub. Vi har styrket vores synlighed i markedet blandt andet gennem en øget vækst i vores tilskuertal samt vores markante eksponering på de sociale medier, og det betyder naturligvis, at vi bliver set endnu mere, når vi har vores HUGO BOSS tøj på."

"Samtidig er aftalen fortsat den eneste af sin slags i Norden, hvilket også er et udtryk for, at F.C. København også her topper listen af sportsbrands i Skandinavien. Vi ønsker at spille med de bedste i verden på alle parametre, og det gør vi med HUGO BOSS.”

”Det er essentielt for os, at vi indgår partnerskaber, hvor brand og klub tilfører merværdi til hinanden, og det har vi i den grad sammen med HUGO BOSS."

"Vi har blandt andet produceret content af meget høj kvalitet, ligesom vi har samarbejdet om CSR aktiveringer, som da vi bortauktionerede spillernes brugte jakkesæt til støtte for Unicefs arbejde. Vi ser frem til fortsat at udvikle samarbejdet med HUGO BOSS,” slutter Katja Moesgaard.

HUGO BOSS har også set, hvordan opmærksomheden og den høje standard omkring F.C. København er vokset de senere år.

”Partnerskabet med FCK fortsætter på fjerde år, hvilket vidner om et godt og givtigt samarbejde for begge parter,” udtaler Volker Herre, HUGO BOSS Managing Director Western Europe.
 
”Det har været muligt at kombinere og drage nytte af begge brands kvaliteter og styrker, hvilket har udmundet i en række butiksevents, videoproduktioner samt andre aktiveringer, der tilføjer værdi til os som virksomhed, til vores kernebrand BOSS og i sidste ende til vores kunder."

Første gang du kan se spillerne i deres helt nye jakkesæt fra HUGO BOSS bliver til aftenens hjemmekamp mod Celtic i 1/16-dels finalen i UEFA Europa League.