Ny fælles indsats med Carlsberg mod tomme pladser i Parken
Indholdet i denne artikel er en del af et betalt samarbejde med Carlsberg
Vi oplever lige nu det højeste tilskuergennemsnit i klubbens historie, og vi har netop meldt udsolgt af sæsonkort og abonnementer med fast plads. Derfor vil vi i F.C. København sammen med Carlsberg nu øge indsatsen mod ikke-udnyttede pladser, så der kommer endnu flere F.C. Københavnere på lægterne i Parken.
“Vi oplever en enorm interesse for at komme i Parken for at opleve Byens Hold sammen med alle de andre F.C. Københavnere. Den mulighed vil vi gerne give endnu flere, og hvis vi skal lykkes med det, så kan det kun lade sig gøre i samarbejde med vores fans. Derfor ser vi meget frem til at samarbejde med dem og Carlsberg for at sikre endnu færre tomme pladser i Parken”, siger Mikkel Grove Lindsted, kommerciel direktør i F.C. København.
Vi er stolte over, at Københavns hjemmebane er internationalt anerkendt for den fantastiske stemning og en kulisse, der samler hele byen om de store oplevelser i Parken. Den store interesse er grundlaget for en øget indsats for at udnytte Parkens kapacitet endnu bedre, så der kommer færre tomme pladser:
“Vi elsker, når Parken er fyldt og den unikke atmosfære og det sammenhold, det skaber. Derfor vil vi gerne bidrage til, at det sker så ofte som muligt, og målet er, at alle pladser bliver besat til F.C. Københavns kampe”, siger Christopher Bak Billing, sponsordirektør hos Carlsberg Danmark.
Vi kan som nævnt kun lykkes med at fylde endnu flere pladser med jeres hjælp. Vi håber selvfølgelig på at kunne byde fans med fast adgang velkommen i Parken hver eneste gang. Men når det alligevel sker, at man virkelig ikke kan stå og synge højt for FCK, så er det næstbedste, at give pladsen videre.
Faste pladser og billetter kan nemt udlånes og frigives via. F.C. København-appen. Se guides mm. på: FCK.dk/fyldparken
Udnyttelsen er blevet bedre, men der er stadig potentiale
Efter den nye funktionalitet i FCK-appen blev udgivet og gjorde det nemmere at udlåne og frigive sin plads, steg antallet markant af både udlån og frigivelser, hvilket har bidraget til en positiv udvikling i udnyttelsen af Parkens pladser. Se status fra efteråret her.
Sammen med Carlsberg vil vi minde endnu flere om, hvor fedt det er i Parken og sikre, at dem der allerede har adgang, er klædt på til at enten udlåne eller frigive pladsen, når de virkelig ikke selv kan komme. På den måde kan vi sammen fylde endnu flere pladser og skabe store oplevelser for endnu flere F.C. Københavnere i Parken.
Tak til alle jer der kommer i Parken og til jer, der husker at dele oplevelserne med andre, når I selv er forhindret. I bidrager alle til at sikre et hvidt og blåt Parken til glæde for alle F.C. Københavnere.