En hyldest af det ikoniske: Rudi Nielsen, klubambassadør og Haralds enke
F.C. København og adidas præsenterer nu herreholdets 3. trøje for 24/25-sæsonen, der markerer en ny, ambitiøs æra i det langvarige partnerskab. Både trøjens design og kampagnen hylder københavnerikonerne.
> Se den nye, ikoniske 3.trøje og læs om tankerne bag
Derfor har klubben valgt at hædre nogle folk i og omkring klubben, som har sat et flot aftryk på klubben og vores historie. Det er der kommet tre små film ud af, hvor vi har overrasket nogle udvalgte F.C. Københavnere.
I den forbindelse placerede vi dem på en af de mange ikoniske bænke i byen og delte nogle særlige ord til dem.
En af de udvalgte er Rudi Nielsen, enke til klubbens første formand, Harald Nielsen. Rudi er en sand F.C. Københavner, som siden grundlæggelsen i 1992 har været en fast støtte i Parken, hvor hun trofast bakker Byen Hold op. Og ligeledes har hun igen ved etableringen af kvindeholdet i 2024 været en stor opbakning.
Rudi har en særligt stor stjerne hos alle os i F.C. København. Hendes tilstedeværelse og altid positive opbakning i Parken betyder ikke bare meget for klubben, men vækker ligeledes minder om Haralds ambitioner og drømme på klubbens vegne.
Og som du selv har sagt: ”Harald er til stadighed repræsenteret gennem mig”.
Det havde aldrig været det samme uden jer, Rudi.
Ikonerne Rudi, Thomas & Katinka
I kampagnen møder vi stadionspeaker gennem mere end 25 år, Thomas Høg, den mangeårige fanklub-koordinator, Katinka Riess, og Rudi Nielsen, en fast og loyal støtte til hjemmekampene i Parken siden 1992 og enke til medstifter af F.C. København, Harald Nielsen.