En hyldest af det ikoniske: Katinka Riess, Fanklub-koordinator og frivillig
F.C. København og adidas præsenterer nu herreholdets 3. trøje for 24/25-sæsonen, der markerer en ny, ambitiøs æra i det langvarige partnerskab. Både trøjens design og kampagnen hylder københavnerikonerne.
> Se den nye ikoniske 3.trøje her Trøjen er netop blevet tilgængelig i kvinde- og børnestørrelser
Derfor har klubben valgt at hædre nogle folk i og omkring klubben, som har sat et flot aftryk på klubben og vores historie. Det er der kommet tre små film ud af, hvor vi har overrasket nogle udvalgte F.C. Københavnere.
I den forbindelse placerede vi dem på en af de mange ikoniske bænke i byen og delte nogle særlige ord til dem.
En af de udvalgte er Katinka Riess, symbolet på vores stærke fanklub, FCKFC. Hun har gennem mange år været både frivillig og fanklub-koordinator med løvehjerte og sjæl. For har man gennem årene været frivillig omkring F.C. København, haft plads på legendariske Nedre C eller rejst med klubben på udebane, så ved man helt sikkert, hvem Katinka er.
Det havde aldrig været det samme uden dig, Katinka.
Ikonerne Rudi, Thomas & Katinka
I kampagnen møder vi stadionspeaker gennem mere end 25 år, Thomas Høg, den mangeårige fanklub-koordinator, Katinka Riess, og Rudi Nielsen, en fast og loyal støtte til hjemmekampene i Parken siden 1992 og enke til medstifter af F.C. København, Harald Nielsen.