En hyldest af det ikoniske: Thomas Høg, Parkens stemme siden 1996

F.C. København og adidas præsenterer nu herreholdets 3. trøje for 24/25-sæsonen, der markerer en ny, ambitiøs æra i det langvarige partnerskab. Både trøjens design og kampagnen hylder københavnerikonerne. 

> Se den nye, ikoniske 3.trøje og læs om tankerne bag 
Trøjen bliver tilgængelig i Fanshoppen og på fckfanshop.dk lørdag d. 23. november kl. 10:00

Derfor har klubben valgt at hædre nogle folk i og omkring klubben, som har sat et flot aftryk på klubben og vores historie. Det er der kommet tre små film ud af, hvor vi har overrasket nogle udvalgte F.C. Københavnere.  

I den forbindelse placerede vi dem på en af de mange ikoniske bænke i byen og delte nogle særlige ord til dem. 

En af de udvalgte er stadionspeaker, Thomas Høg, der siden 1996 har været et fast lydbillede til klubbens hjemmekampe. Med sin store professionalisme og passion er Thomas en essentiel del af oplevelsen af dét at være til kamp i Parken. 

Vi i klubben er fulde af beundring for Thomas’ mange års dedikation til klubben og byen. Bedst symboliseret ved de rekordfå kampe, han har misset de seneste 28 år. 

Det havde aldrig været det samme uden Thomas. 

Ikonerne Rudi, Thomas & Katinka 

I kampagnen møder vi stadionspeaker gennem mere end 25 år, Thomas Høg, den mangeårige fanklub-koordinator, Katinka Riess, og Rudi Nielsen, en fast og loyal støtte til hjemmekampene i Parken siden 1992 og enke til medstifter af F.C. København, Harald Nielsen.