
Nyt logo på trøjerne
Når F.C. København går på banen på søndag til sæsonens første kamp bliver det stadig med Carlsberg på trøjen – dog ikke som vi hidtil har set det. Carlsberg logoet bliver skiftet ud med Carlsbergs sodavandsmærke Carlsberg SPORT.
- Carlsberg har allerede et kendskab tæt på 100 %, så vi vil nu bruge pladsen på trøjerne til at øge kendskabet til Carlsberg SPORT. Carlsberg vil fortsat være en stærk og synlig sponsor for F.C. København. Desuden er Carlsberg netop blevet officiel ølsponsor for Premier League, så der vil fortsat være stor fokus på Carlsberg i forbindelse med fodbold, fortæller Sponsorchef fra Carlsberg Danmark Peter Giacomello.
Med mere end 1000 sponsorater af lokalsporten om året og som medsponsor af Ekstra Bladet Skolefodbold – verdens største skolefodboldturnering - yder Carlsberg SPORT et væsentligt bidrag til lokalsporten i Danmark.
- Gennem trøjesponsorat af F.C. København vil vi gerne øge opmærksomheden omkring den tætte relation Carlsberg SPORT har til lokalsporten. Alle stjerner starter et sted, og med nye sponsorater hver eneste dag bidrager vi til, at de lokale klubber kan tilbyde bedre træningsforhold for deres medlemmer. En dag er det jo nogle af de små lokale talenter, der ender med at blive stjerner på de store baner, fortæller Christina Földes, Brand Manager for Carlsberg Sport i Carlsberg Danmark.
Du kan allerede nu bestille de nye trøjer her, der er på lager og klar til hurtig levering.
Andre nyheder
>> Spar mange penge med et platinkort
>> UEFA Champions League: Billetinformation
>> Se mere information om sæsonkortene her
>> Hvilket sæsonkort skal jeg vælge
>> Køb sæsonkort her