KOMMERCIELT
Overskriften for strategien er koncentration om den kommercielle kerneforretning i F.C. København – gentænkt i en moderne form og arbejdsgang.
Gennem en investering mere end 100 mio. kr. i faciliteter og kommercielle tiltag vil vi over de næste 5 år frem mod 2027 implementere en række tiltag, der vil løfte den årlige kommercielle omsætning i F.C. København med minimum 100 mio. kr. til over 350 mio. kr. i 2027.
Flere dele af kerneforretningen, som eksempelvis entré og merchandise, er allerede inde i en fantastisk positiv udvikling, som vi skal fastholde og bygge videre på.
Totaloplevelsen for vores gæster skal beriges yderligere, så vi fastholder og tiltrækker endnu flere F.C. Københavnere hvad enten de er fans, sponsorer eller partnerskaber. Det er derfor nødvendigt at fokusere på forretningsområder, der sikrer en forbedret totaloplevelse i Parken.
Fokus rettes mod fire strategiske prioriteter, der foruden direkte kommerciel vækst i den kommende periode, også i fremtiden vil skabe endnu bedre vækstvilkår for områder som entré, merchandise og sponsorater.
.
.
.
.